När ska det dåliga få ett slut?

Det har vart mkt som hänt... på bara 3månader.... först älskade Bosse, sen tompas försvinnande och nu igår dog en av mina kusiner! Den finaste. När jag och cassi var små så var hon verkligen drömtjejen man ville bli! Den jag såg upp till! Den som var perfekt! Hennes bröllop var absolut det finaste jag sett! Hon var så enastående vacker! Saknad och älskad! Men nu vet jag att du är på den bästa plattsen! Hälsa alla! Du kommer vara så saknad! 1till begravning och den här kommer vara jobbigaste. det känns ända in i benmärgen... Känns konstigt och kan inte tro det. Att veta att du inte skulle finnas? vad menas det? svårt att förstå....
 
Älskade och vakraste kusinen Ullis <3 Ha det bra där du är nu!
 
Denna låt är det min kusin Robin som sjunger på sin pappas begravning! Älskade Bosse <3 Robin sjöng så fint för dig i kyrkan! Helt makalöst vakert! Tänkte lägga upp den här! <3 Sist jag träffa både ullis och tompa var på bosses begravning... det känns så konstigt att nu nästa ska vara för Ullis!
 
Detta måste få ett slut <3

Kommentarer
Postat av: tina

usch så jobbigt för er :( tänker på er! och ni fixar detta, ni är så starka. skickar styrke kramar!!

Svar: tack tina! :)
Emelinda

2013-01-14 @ 12:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0