Helgen!

Helgen har gått fort som vanligt! Fredag så vart det film och godis! hehe kollade på 7 psykopats! hur det nu stavas! Lördag, jobb, direkt efter vart det att kolla lite affärer med martin! Dollar, jysk och rusta! :) hihi sen hem och ta det lite lugnt och så vart det att draner till stan till sale och en till var så killarna spelade spel sen åkte vi vidare till grangärde på 30års fest! skojj! vart där ett tag. nykter var jag då jag körde! :)
 
Sovmorgon på söndag! tog ett bra tag innan vi tog oss ur sängen på morgonen! var så skönt! Sen så vart det snowbord i klacken med martin, johanna och fredrik! Superskojigt! vi hade också tur med vädret! ;) väldigt fint att åka där! Värt att åka lite längre än till fjällberget! :)
 
Bilder som jag tog är ovan sen har jag även tagit bilder från johannas blogg! Bilderna nedan är från Nikonina! ;)
Resten av kvällen vart det först att käka mat från flamenco och sen badade vi! :) Varmt och skönt!
 
Idag är det måndag igen! Hämtade mitt pass idag! haha rolig man ser ut på bilden då! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0