Fredag den 21 September!

Tänk sig! i ett helt år har jag stått här. 8timmar 5dagar och 5timmar lördagar! 6dagar i veckan i 1års tid! Har haft min syper snälla syster som har hjälpt mig när det har behövs! Under jul när cassi hjälpte mig i julruchen! Det var roligt och full fart och vi hade fullt upp! Så hoppas denna jul blir den samma också! i Februari när vi kompisar åkte till idre för snowbord och sånna roligheter så hade jag cassi i butiken Torsdag - Lördag.  Året har rulllat på och mkt har hänt! Glad att detta år blivit som det blivit och är så glad! Glad att ha en sån omtänksam och glad Kille som Martin som får mig så glad<3

Idag ska jag få sluta vid en 3tiden! Cassi kommer och står sista tiden! :) Skönt skönt vad 3 timmar kan göra mkt ledig tid! hihi Jag och martin har spelat nintendo 2kvällar i rad! hehe går kanon men är allt ringrostig på spelen... var grymt mkt bättre när jag var liten! hehe fick ju spelen när vi var 3 och 4a typ och har spelat det mkt sen dess fast oftast hade cassi dragit ur min dosa när vi spelade så bara hon spelade och lurade hon mig och sa att det var jag som spelade! hahah japp så är det väl att vara lillasyster? haah Igår så gjorde vi file och egengjorde potatisklyftor vilket blev mums mumsiga! Fredrik/ johannas recept använde vi oss av!
 
Igår var sotarn hemma, han skulle komma mellan 8.00-10.00 och han kom precis kl 8.00 så det var skönt att ha det gjort! hehe sen tog det typ 7min för han och så gick han igen! haha
 
 
Igår lämnade B denna värld! Sorg i hjärtat att det ska behöva bli så! Du lämnade oss alla allt för tidigt! Älskade B!  <3 Det var inte länge sen det var kräftskiva och du var med och mådde bra! Sen att det gick så fort :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0