Bra morgon!

Imorse gick jag nästan upp samtidigt som martin! Jag var nere på springbandet och typ premiär använde det för första gången jag.. så hoppas man okrar med det andra mornar också! :) Så det gjorde jag och lite annat! Sen duschen och så satte jag mig vid tvn och kollade på den. Barnprogram, först kollade jag på saltkråkan och sen pådisney chanel! Trevligt! Mellan har både busat och gosat! Imorse var hon och bet på mina fötter så då åkte hon ut från sovrummet! men annars så är hon så duktig så!
 
Igår var milla här och sociala med mig! Så vi fikade lite och babbla sen beställde vi hem nytt löshår till mig så hopas den kommer snart och sen att milla kan sätta i det i huvudet på mig snart :) hihi Roligt! Imorgon är det lördag! På kvällen blir det att åka till kopparbergs marknad och kolla på nå band som spelar 23.30 så får se vad jag tycker om dom! hehe martin gillar dom iaf! :) Så ska bli skojj skojjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0