Börjar Tisdagen med träning!

Klockan ställd på 06.30 Vaknade när martin gick upp vid 5tiden och var as pigg och kunde inte somna om. somna typ och så drömde jag att jag missade träningen! haha Men iaf, klockan ringde och så vart det att dra på sig nya träningskläderna och premiär använda dom! De var riktigt sköna!Möta Jennifer vid Må Bättre vid 7 och träna på! Gick bra idag! Torsdag kör vi igen! :) Skoj! Ska även försöka komma igång och springa på springbandet nu när vi har ett och har fortfarande inte kommit ner på det. Vart ner och test gott typ!  Så kanske ska sattsa på det imorgon och ner och springa lite? Vore bra skönt det allt!
 
Torsdag är det kvällsuppet på stan så då har gallerian uppen till 20.00 så jag slutar vid en 15.00 så tar cassi de sita 5timmarna! :) Snällis!
 
Har fortfarande inte fått montern som jag ska ha SKAGEN klockorna i! Irriterande så lär nog ringa dom igen och fråga. dom skulle höra av sig till mig men det har dom inte gjort än! humm....
 
Dessa 10klockor har jag ställt upp på disken för att få fram det lite. Men det är 10klcokor av 45så fler måste upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0