Tisdag Tisdag^^

Hejsan hoppsan! Tisdag och här var det länge sen jag skrev märkte jag! hehe har helt glömt bort bloggen!
 
Helgen har vart bra! Gått fort har den! hehe men det gör den väl när man bara är ledig söndagen? Lördagen vart det att köpa hem mat från coco thai.. mumms så gått det var! hehe inte alls tokigt det inte! Söndagen vart det dollar en sväng och så efter det fotboll i räfsnäs i en timme sen åkte jag och martin hem och kollade på fotboll och så! Vart bra frysen efter att ha spelat för det regnade! brrr Men kul vare! Så vart en lugn helg! :) Så även på lördagen la vi klart pusslet jag och Martin! haha gud så duktiga vi vart att göra det!
 
Martin har även bytt lampor i min bil då ena sidan fram vart hel svart! hehe sen böt han lampor på sin också! Bra dag! haha även på söndagen så krattade jag löv. var länge sen jag gjorde det och martin tvättade bilarna så vi var ute på förmiddagen! :) Fast nu är det lika mkt löv igen på baken! hehe attans! men men
 
BRA HELG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0