Helgen är över!

Måndag idag igen då! Helgen har gått över alldeles för snabbt! Snabbt går det! Iaf... Lördas så var den hem efter jag jobbat och ta det lite lugnt och både jag och martin somnade av i soffan en vända till Harry potter. Senare mot kvällen spelade jag och martin fifa 13 och kan ju inte säga att jag är imponerad av mig själv när det gäller spel! hehe Sen vart det att vi åkte och hämtade upp johanna och så åkte vi till kopparberg för att se ett band! Var trevligt trevligt! lite kallt men överlevde så vart ganska så sent och vi kom hem typ 2på natten! Så då var det skönt att somna bar att martin somna direkt han la sig och han la sig i mitten av sängen och så låg han där och snarka innan jag äns hade lagt mig! haha sötisen <3 så han tog upp hela sängen den natten! hehe
 
Söndag. sova ut och så åka till kopparberg igen! Denna gång för att gå på marknaden! Vi åt hamburgare och köpte godis och en skyllt som nu hänger på dörren in, Välkommen strår det! snyggt! Så där gick vi och vart fint väder också så inge regn! Sen hem igen och så sen iväg och hämta upp martins faster och så fredrik och johanna och så åkte vi till ullriksbärg på kalas då Ulf fyller år på onsdag så då vart det att fira honom! Trevligt trevligt!
 
Kvällen vart det film, Johan Falk, lite seg men bra var den ändå! :)
 
Melody tyckte det var väldigt spännande närmartin spela fifa 13 haha hon slog på gubbarna på tv...
Skylten som vi hitta på marknaden! :)
Helgen har vart kanon verkligen! Och på fredag kommer kaminen bli instalerad! Ska bli så spännande det med hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0