Dagen började bra!

Herregud vilka bekymer jag haft angående halloween! Eftersom min kläning som jag beställt och betalat för 2,5veckor sen inte har kommit än... så visade det sig att den vart skickad från hong kong i förrgår och hinner inte hit tills idag så haft smått panik vad jag skulle ha på mig på halloween.... Jag och jennifer gick till Åhléns när jag slutat så köpte nätstrumpbyxor så kan jag ha det jag hadde förra året då jag var militär... så köpte det och ett par vanliga strumpbyxor... Hem och hittade klänningen men hittade inte på kepan... grrr

Så hade millat vart in på affären och hällsat på och sa att jag fick låna hennes hos hade förra året! Så hon tog med sig den till sin salong så åkte dit innan jag öppna och testade den och den var kanon fin! Så japp Rödluvan! :) hihi Nu är bara nästa fråga vart vi ska vara allihopa? hehe vi verkar bli en hel del! Så även på lördag så sjunger mamma på silverdollar! Så ska väl dit och kika lite också :)
 
Så fick jag sms av posten nu nyss att mitt paket från ellos har klommit! hihi julgardinerna och kuddfodralen som ska upp till jul! Är så sugen på att plocka upp julsakerna nu! Köpte juldukar och en helt vit häst igår! hehe Idag köpte jag en ny adventljusstake från Lilla Milla! Så fin! hihi Bäst att förbereda sig! Har nog alldrig varit så här taggad på att julpynta och så! hihi


Helg helg! Skönt med helg! :)TREVLIG HELG ALLA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0