TisdagTisdag ;)

Proppis mätt! Tog fel matlåda idag så fick en som var proppfull! hehe stressade lite extra imorse för jag kom på att jag skulle åka ner till butiken lite tidigare än vanligt! SÅ då tog jag fel matlåda! Men men prioomätt vart jag då det var en mycket större portion än jag själv skulle göra ordning till mig själv! hehe
 
Åkte ner tidigare till jobbet för att kunna rensa och slänga alla kartonger jag har sammlat på mig ett bra tag så allt slängde jag så skönt för nu kan man gå där inne  rummet som jag haft alla kartonger i! hehe bra bra! Så vart ett riktigt träningspass! Vart helt slut av att hoppa sönder alla kartonger och sen trycka in det där kartonger ska vara ute på kajen då det var proppfullt där inne! och fullt påklädd var jag iockså så attans så varmt det blev!
 
Sen fick jag sms av posten idag att ljusstakarna har kommit och finns att hämta ut! ÅHÅÅÅ så spännande så ska åka och hämta ut de idag när jag stängt har jag planerat! hoppas det går in i bilen min! Är ju 5st adventsljustakar som säkert är välpakiterade också och tar stor platts! Så får se! hehe Skojjj snart dags att få plocka fram allt!
 
Imorgon blir det bio bio bio! Ska bli superduperskojjj det! hehe längtar som en tok! Vi blir ett gäng som ska gå, jag, cassi, mamma, fillan, sara, camilla och hennes mamma birgitta! Ska bli superdupermysigt! =D hihi tjej mys! skojj att få se slutet av Twiligt sagan! Har ju läst bökerna också! och det är nog de ända bökerna som jag riktigt har läst ur!
 
Igår efter jag och martin ätit, han hade gjort chillikorncarne och var superdupergått! Efter maten så satte vi upp en tavellist i badrummet nere! Vart supernöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0