LA Lampa^^

För en vecka sen typ var jag in på elbyron och hade bestämt mig för att köpa den där snygga lampan jag kollat på så länge! Men då var den slut med sigge sa att han skulle ta hem den! så igår skrev jag till han på fb om den hade kommit och då efter en kort stund så kom sigge hit till min butik med lampan i högsta hugg! Tur man har bror inne på Elkedjan! haha Så han hjälpe mig även med ett lysrör här i butiken! Han tog även med glödlampor till nya lampan och även Långe Jan som vi behöver ha hemma för att kunna hänga upp den där vi ville ha den! :) Så jäkligt nöjd! hehe Så skynda hem! Äta mat och så satte jag och älsklingen upp fina lampan på sin platts! Martin tyckte inte dte var så snyggt med sladdarna hit och dit så han tog bort stikpropparna och koppla sladden från långe jan direkt i sokerbiten i lampan eller va det heter! Vart kanon fint men inte det lättaste att ta bild på! :) haha funderar om man skulle ha haft en till likadan eller en mindre liknande modell ovanför soffbordet!
Så fint! :)
 
Så har även min klänning kommit som jag ska ha på juldan! Den passa fina prima! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0