Blandat!

Nu är klockan snart halv 5! Dagen har gått ganska fort men inte vart så full spurt på stan inte! Så har det vart strömavbrott också! Så vart helt bläcksvart här inne i gallerian! Min dator var nog den ända som funka för den har ett batery bakup eller vad det heter så var ju bra det! :) Så tände massa ljus för att man skulle se nått och gick runt med ficklampan i mobilen och försökte se nått! hehe gick bra och efter en stund kom strömen tillbaka! :) Skönt! Fast det var ju allt lite mysigt :)
 
Har även kollat igenom lite på gammla bilder! :)
 
Jag och emma från vår student! Roliga minnen därifrån! ;)
Vi 4a! Emelie, Cassi, Camilla och jag :)
Jag på min bal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0