Bio Bio Bio!

Igår kväll när jag slutat åkte jag förbi flamenco och köpte med lite mat hem! Martin fick kebabrulle fasten jag beställde taco rulle och jag fick en räksallad! Mummsigt och Melody var tokig och ville ha räkor! ;) hehe
 
Efter maten vart det att inviga nya projektorn! Martin har köpt nya steelboxen, The dark knight rises! Vi såg den på bio då den gick men nu kollade vi på den hemma i vår egen bio! haha ;) Var lika bra denna gång också! Hade glömt bort lite av händelserna och så! Så var bra! :) Som att se den på nytt
 
Torsdag redan! Herregud va fort tiden rinner iväg! ojoj lixom! Snart så ska även Melody få flytta hem igen! Konjak blev kasterad igår! Stackarn, cassi filmade han när han försökte gå och han bara vingla runt och rammla! Stakarn men han mår nog bättre idag så mellan får åka dit snart när han mår bra igen för Mellan är ju en dryg katt haha ;) Så hon lär ju vara snäll på sin karl nu när han kasterat sig! :) Kommer bli tomt utan drygisen! Hon är expert på att bita sönder mobil laddare.... är nog 3 eller 4a styckna laddare som hon har pajat + ipad laddaren och sen termometer sladden! YEs! :) Men hon är ju söt så är ju tur det! :)

Kommentarer
Postat av: cassi

ååh jag måste få kolla på nån film med er nån gång då vavava? ;) hahaha aw mellisen, fan att hon blivit så hon har inte alls vart så här :O men kanske blir bättre när dom två är tsm så dom får busa av sig hela tiden, man kan ju alltid hoppas på det ;) kanske kan ta henne på söndag eller måndag? kommer ju hem vid kanske 7-8 på söndag, om det är okej? :) love u <3

Svar: Jaha okey vart ska du? Skulle du inte hjälpa på julskyltningen? Aa klart du får göra någon gång. Men vi har bara 2. 3D glasögon än så länge.. :)
Emelinda

2012-11-30 @ 00:19:44
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0