då var man mobil lös igen!

HAhaha Mit tur med min fanskap till telefon.... Har aldrig haft tur med den.. Iphone 4a... vilket påhitt!  hade telen 1 ett dygn och så stendog den.. inte ett skvatt i den... totaly ded... Ska testa beställa ett nytt bateri så får se om den vill hoppa igång! Annars blir det nog en samsung.... får se! Ska försöka ta mig till telia idag och höra och kolla om de har några telefoner.... hehe känner mig helt handikappat utan telefonen... riktigt tarapi för mig allt! hehe Uschhh


somnade vid en 12, gick upp vid en 7... galleria möte kl 09.00 så mamma kom och hämtade upp mig kvart 1 så ska gå hem ikväll! Trevligt! hehe frysa sönder!

Idag är jag iaf riktigt påklädd aå har inte börjar kännt någon frysande kännsla än! har leggins under byxorna, linne, sen en långärmad tröja och sen en grovstickad tröja! haha Fryslorten är nu varm! ;)


jag kanske helr änkelt inte ska ha någon telefon alls? mamma tyckte jag skulle behöva åka till kongo och se hur mkt jag har som dom inte har en närhet av-- ja kanske skulle behövas? nej en telefon är ett måste!

Kommentarer
Postat av: tanja

min iphone 4 dog helt plötsöigt bara, gick inte att ladda eller nått, googlade fram problemet och man skulle hålla in av/på knappen o home knappen samtidigt i ca 30 sekunder har jag för mig, då startade min :)

2012-01-11 @ 16:24:01
Postat av: Emmis

svar; tack för tippstet! :) har testat det 1000 gg men funkar inte så har beställt ett nytt batteri och hoppas på det bästa :)

2012-01-11 @ 16:44:24
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0