Vinter, julkännslor!

6dagar kvar till Julafton! Gud så mysigt! Igår efter jobbet vart det att åka till mamma och anders och äta god mat, oxfilé... mmmm Kolla när Tom öppna sina paket då han åker till Thailand på Torsdag och blir borta hela jul! Hoppas bror får det bra i värmen medans vi andra fryser! hehe Så vi vart kvar där och kom inte hem förens lite efter kl 10.. så då var det bara att hoppa i sängen!
 
Fick inte komma in då jag kom till jobbet för att hämta upp martin så vi kunde åka till mamma och anders! han öppna dörren lite haha och sa att jag inte fick komma in! Han höll på att slå in paket! haha
 
Igår morse var det träning och lika idag morse.... skojj! haha
 
Idag var det menat att cassi skulle komma och jobba från 12.00-19.00 så skulle jag få träffa emma och luncha och fixa det sista julklapparna men cassi ringde nyss och sa att hon har ont i huvet, yr så antagligen migrän, hon skulle sova lite mer så hoppas att det går över!
 
Vad mer har hänt? jadu inte mkt har bara jobbat, hela helgen också! 5dagar kvar så får jag iaf vara ledig 2dagar efter 14dagars pass!
 
YEY älskar att vara egenföretagare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0