Mjölktand och nya skor!

Igår var det söndag och julskyltning vilket innebär jobb! 14.00-18.00  Var kallt ute! Martin kom hit och hällsade på! Han sällskapade mig! Mycket folk var ute i farten och var inne i kylan och värmde sig mellan åt! :) Bättre med folk än förra året då det regnade!
 
Martin köpte ett knäckäpple till mig.... mumms så glad jag vart men den lyckan gick över då jag bet sönder min mjölktand.... så ena sidan av tanden gick av.... bläää.. j*vla mjölktand... och det var min mjölktand som var "bra" Så nu har jag 2mjölktänder som skulle behöva en rejal make over! Så trisst... varför drog dom inte ut mjölktänderna när jag var liten för så hade jag ju sluppit problem med dom nu... som bara ska kosta... att ta ut dom nu och sätta dit stift tänder går på 10.000 per tand! YEY och jag har 2...... glad man blir.... ska ringa tandläkaren och fråga hur jag bör göra, har ju tid hos dom i februari... men vette fan om jag kan vänta så länge med att gå så här med den tanden för den gör lite ont och vassi i mun.... bläää
 
Jag han iaf gå en snabb vända på julskyltningen med älsklingen då mamma kom hit och ställde sig 20min i 6 typ så vart en snabbvända så det var trevligt!
 
Måndag idag, 6dagar jobb sen ledig 1dag och så jobb i 14dagar.... Glad att vara egenföretagare! Man får jobba jämt!
 
Iaf köpt nya skor idag, lollo hade vakt på både hälsobutiken och smycka så jag kunde kuta och köpa skorna! haha det gick bra det! ;)
 
Svårt att få bra bild på dom! haha men är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0