Jag fick tag på GULD biljetterna! ;)

Gick upp kl 7imorse... sminka mig och fixa mig lite i håret! Sen hade jag kvar tid tills kl skulle bli 9.00 så jag klädde på mig och gick ut och skotta hela uppfarten och gången till huset! Sjukt nöjd och vilken träningsverk jag har i rumpan och benen efter 3dagars morgonpass på måbättre....
 
Sen in. gjorde ordning te och hårdmaka med ost och satte mig vid datorn och förberedde mig! Ringde till ticnet direkt kl ändrades från 08.59 till 09.00 knappa mig fram lite sen även hade jag igång på ticnet hemsida och försökte komma kontakt där med.... Så skrev pappa till mig på fb om jag står i kö. yes det gör jag och han håller på att köa han också! Så precis när jag svarar kommer jag fram! Skriver till pappa FRAMME. först säger jag 4a biljetter till henne i luren men så skriver pappa på fb, 5eller 6biljetter så jag säger att jag vill ha 6st istället till henne i luren! så hocn hittar på det! Så klart! Så ringde jag pappsen!
 
sen skynda mig ner på stan och hämta ut biljetterna på turistbyron så man har dom i handen! Så det har jag! ;) härligt! Hoppade i fel skor imorse så har mina uggs på mig... hehe inte så snyggt! Men dom är varma iaf! :)
 
 
Jag fick tag på biljeter! Har en extra om det är någon som är sugen på att bli med annars säljer jag den dyrare till någon på platts vid friends arenan! eller på blocket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0