Full fart sen kl 8!

Ja gud va jag och emil har hunnit med mkt! Vi skulle iväg och kika på lägenhet 08.30 tidigt! aaaa.... men vi var där Men på väg dit börja min bil att vara jätte konstig? så vi fick åka och byta och ta emils bil....

Så ja efter lägenhets kikningen tog vi min bil och åkte till peugote verkstan. Han kikade och gjorde nått med en dator så det hade bara blivit nå feltändning? Han tyckte iaf att jag hade köpt bilen för ett bra pris! hihi Sen sa han om det skulle bli samma sak igen så skulle jag inte stänga av bilen. skulle åka till han på en gång! hehe

Har även fixat telefon nummer till butiken. fick en jätte enkelt. 127 00 GRAIT! Fast det skulle komma igång på måndag och jag öppnar på torsdag! Så blir kanon.. Hoppas bara att det blir mer flyt med kassan och babbsen nu så jag inte står utan kassa när jag öppnar? Skulle inte vara så bra ..




Måste ju även skriva att min älskade mamma vart inlagd igår! hon har fått ett nytt diskbrått i en annan kota så hon ska oppereras i eftermiddag igen! Sen hoppas jag att sjukhuset håller kvar henne länge denna gång för hon får inte röra sig på 4a veckor och min mamma har en tendens att inte kunna sitta stilll..... Jaa

älskar min mamma mäst <3

ska städa och fixa nu så det blir rent och härligt! Hoppas byggarbetarna är snart helt klara så man slipper ha de springades här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0