Lördag snart ledig!

Nu står jag här igen i butiken.. sista dagen denna vecka! Dag 6.... hehe tur så är det ju bara  timmar så då kommer jag ju härifrån efter kl 15.00 så då har jag ju en eftermiddag ledig också! Underbart ju! hihi

Igår kväll spenderades hemma hos Johanna och Fredrik! Vi handla godis och köpte med subway och hade det riktigt mysigt coh så kikade vi på Braidsmaide (stavning? ehe) ja den var riktigt rolig och väldigt sjuk humor på vissa ställen då magen nästan vände sig utoin! hehe Men så kan det vara allt!

Trevligt som bara den! Så vart ganska sent innan jag somna så vart efter en 12! Men nu står jag på mina ben och funderar om jags ka köpa en drika när fiket har öppnat! Tur jag ligger ägg i vägg med fiket! Kommer bli/ är en storkund där! WIEE!


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Tack igen för igår :) det var supermysigt !<3

2011-10-01 @ 10:33:35
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0