Äntligen fredag! yey....



Fyfan! Det känns som om det var evigheter sen studenten! ojojj saknar den tiden (A) <3

Denna dag har gått galet fort och jag är kissnödig igen...haha druckit  för mkt cola.. kanske? ssss Jaja undra va jag ska göra ikväll? blir en ensam kväll i lägenheten med mina tankar och så ska jag försöka städa och fixa! Man lär passa på då man är hemma! Sällan jag är hemma i god tid! hehe Jaja kanske ska skruva upp nykelskåpet? eller spika eller va man ska göra! Visar sig hur jag gör... hehe

20min kvar!

Tur det är mkt folk som är pratsamma med mig! Vakterna är roliga och roligt när en som man gått i samma klass med i 3år har blivit vakt som man kan prata med! Det gillas :)

har ätit chocklad idag! fy på mig.... blev så sugen men nu är jag så sur på mig själv.. usch varför ska chocklad vara så gått?

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar så sjukt mycket! Rolig dag!<3

2011-11-18 @ 18:45:22
Postat av: Emmis

jaaa massa roliga dagar var det ;) <3

2011-11-18 @ 19:59:25
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0