God morgon, God middag Go kväller

Typ eller jaa? hehe as kass på att skriva här men åhåå orka? BUS FLIRT*

Idag har jag vart duktig! Började morgoen med ett gympass. Sen duscha och fixa mig på gymmet! Hämta upp emma osh vidare till stan och kika (köpte ett par nya svarta byxor) kolla runt i alla butiker i hela ludvika! Sen vart det lunch buffe på china! Alltid lika gått ju!

Hahahaha I min dator som knappt vart igång på snart 1år ligger cassis sims 2 skiva! Tror jag ska testa leka lite och bygga hus! Men vad är koden för mkt pengar? (A) Måste ju få ett fett lyxit hus! Oljigt och allt

Ungdomsmotagningen idag! SUCK STÄLLET!
Ja drog med mig emma dit! Hehe tur så lär hon också fixa med p.-piller så var inge svårt att få med henne! Men vi höll fan på att strypa kärringen som var där... Hon hade inte tid att fixa nå nytt resept och kunde knappt svenska så hon förstod nog max hälften av vad jag sa? åhååå så vi ska tillbaka dit imorgon 15.00 Bläää fick iaf en karta så jag klarar mig tills imorgon! Tur det då?

Dryg som fan var hon å heremin GUD!

NEJ sims 2 nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0