Nu är jag döende!

Känner mig helt slut och mina fötter dunkar! har jobbat idag, och sovit max 4a timmar.. mmm 05.45-nästan 15.00!! Så 9o timmars jobb med 4a timmar sömn! Så nu när jag kom hem och satte mig i soffan så höll jag på att tuppa av sittande! Helt slutkörd. Så ska strax ut och gå i det fina vädret med emil! Mysigt, om jag sätter mig och tar det lugnt så kommer jag dö av i några timmar.. ska försöka hålla mig vaken nu. Men kommer somna som en bäbis ikväll får jag hoppas! hehe

Viste ni!!!
Många gånger saknar jag mitt blonda hår!
Även om jag tycker att jag själv ä riktigt snygg i mörkt hår så har jag haft svårt att hitta mitt eget ansikte i den färgen? humm!!



Nej! Nu väntar en lång och skön promenad i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0