Mitt hår börjar bli lockigare! hihi

Jaa, har ju inte använt shampoo nu de 2 sista gångerna jag duscha, (igår och idag) känns bra! men inte riktigt så lockigt som det var förut så ska köra med baar balsam ett tag och testa om man kan få fram  mina fina lockar! hihi Kanske går? eller är håret mitt för trasigt? det är ju bra slitet just nu och måste klippa mig! Måste även färga håret! grrr

Har fått värdens utväxt! är ju så snyggt när man ser den där blonda utväxten! Mitt hår väger som ogräs men det märks aldrig nått i längderan? hehe wierd!!!!!

BÄBIS!!!
Emil är och tränar jusst nu! hehe undra vad jag ska göra?

Läskig bild!!!
Mitt vänstra öga är helt svart medans det högra syns! hihi jag är ett SPÖKE grrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0