Känner mig bakis!

Blivit bakis på cola och sockerdricka! Lyckat! hehe

Igår kväll från 07.00-01.00 har jag och Johanna stått i baren på Ludvikas företagsfest! Var trevligt men efter ett tag blir man lite slut på att fylla gubbar! haha En gubbe var så otrevlig så jag fräste till lite och vart då kallad för chef! hehe I am the bos! heeh Neraa men kvällen har vart roligt! Inte för att vi fick den 3e rätters middagen som alla gäster fick! De han slänga varmrätten innan de frågade  oss om vi ville ha! En av de som planerar dena fest frågade bak i köket (-ni har väl bjudit tjejerna i baren på mat?) hehe så hon kom fram och sa att den var slut fast vi själva hade sett att det fanns kvar tidigare! Ajaa hon kom iaf med förätt och effterätt som vi fick käka av! hehe vilken tur vi hade!

Kvällen har vart rolig! Vi sålde för sjukt mkt iaf och allt tog slut! hehe Brabra! kl 01.00 stängde vi baren och då stack Johanna och Tom och jag lär ju bli kvar med mamma eftersom hon alltid ska vara sist ut! hehe satte mig nere i källaren och lekte med telen ett tag! Sen gick jag upp och började städa bland allaburkar och glas! fick undan en hel del (vi städa förra året efter kl 2 då alla hade gått så tänkte att jag kunde börja tidigare!) men då fick jag veta av mamma att de hade hyrt städ den här vändan så de slipper städa!! åhååå så glad jag vart! Så tog en cola och gick till garderoben och umgicks med de som stod där eftersom de var mer i min egna ålder? trevligt! Kom hem 03.00 inatt! och är inge bakis men har vart helt slut hela dagen? humm körde ju bil inatt så har mammas bil hemma här!

Nu lär jag tvätta bort gårdagens smink och så ska jag och emil vandra upp på stan och träffa mamma och bli bjudna på lite mat! Mummsigt! hhihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0