Hemma och mätt i magen!

Vart på mötit i 3timmar! Riktigt intressant om hur lilla ludvika tänker (de som sitter där) mamma är vise vd (nått sånt?) haha Så japp, Ludvika köpmansförenenings grej firar tydigen 100år i sommar så då jävlar blir det party på stan! hihi Viss som sitter högt uppe i det där är gammla och emot förändringar och så, vissa var väldigt netagtiva men är stålt över min mamma som är så duktig och tar för sig! Hon kan allt prata! hihi Undra vart jag fått det ifrån?

Fick 3rätters mat! Eller efterätten var ju inte så speciel? skulle häldre kalla det för efter fika? Iaf förätten var kanon goo så åt up hela tror jag, vet inte vad det var men det var kanon! Varmrätten var lika god, fiskt så det var ju underbart eftersom jag älskar fisk! hihi aaa Trevlig kväll. Pratade även med karn brevid om telefoner för han tyckte att min hade så stor displey så man lär ju se allt när man börjar bli gammal! haha Så fick jag se massa bilder på hans tele där en bekant till han eller om det var hans själv? När de hade skutit en bjärn..  jävlar va stor den var! Så läskigt!

Jooo.. Sitter och kollar nu på Nellys hemsida på skor! Jag vill ha ett par skor med lite klack (normal klack) fattar inte varför det bara finns 14cm klackar! Herregud! Jag gillar inte platå... Jävla elefant skor! hehe Älskar skor men har svårt för platå.

Nu snart blir det sängen och imorgon bitti blir det gymmet! hihii Med Emma! kul kul! Länge sen nu ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0