Fortfarande i vansbro!

Vart lite försenat härifrån! Var nämlingen så att Nina börja baka bullar och jag kunde ju inte bara åka då? haha Var ju tvungen att stanna och äta bulldeg! Undra när jag kommer bli vuxen och växa ifrån det? ALDRIG (A) var riktigt gått så för tllfället går min mage på högvarv! Trevligt.. eller hur! hhiih

Även hoppat studsmatta och ärligt så kändes det som om mitt huve satt låss? (alltså innuti) för efter varje studs så dunka det till i huvet på mig på ett konstigt sätt? skumt... haha


ojoo rapa bulldeg hela kvällen/ natten ser jag verkligen framimot! ehee men ändå! Lätt värt det.


Nej! Har plockat ihop min väska och allt! Bara datorn som ska i... sen Ludvika! Ska köra försiktigt!




Även idag höll jag på att svälja tung percingen! Lyckat! Men han spotta ut den innan han hamna i halsen! hihi Jaa så ni vet!


 



Kommentarer
Postat av: emma

Saknar dig goding !!

2011-06-19 @ 19:50:42
Postat av: Emmis

Saknar dig min Emma <3

2011-06-19 @ 21:09:40
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Nikoninan

sv: hahaha :D neeej emmis nu ska du inte vara så hård xD ;) jag gillade den iaf xD <3

2011-06-19 @ 22:26:41
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

sv: Okejj :)! Ja de är riktigt bra och det finns ju flera olika som man kan välja på så det är ju bra(: <3

Hoppas du haft det bra i Vansbro :)<3

2011-06-19 @ 23:10:28
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0