Dags för att vara byggare bob!

Nu har jag kommit på att det är dags för att få ihop bokhyllan jag var till ikea och köpte med Emma i onsdas så nu ska den upp allt! hihi Dags att visa mina skills! Emil ska också vara med men ärligt så är jag mer händig och han har typ tummen mitt i handen? ehee jag är en händig kvinna


Väldigt enkelt och snygg är den allt! hihi Det gillar jag! Lär ju ha nått ställe där alla mina papper kan ta vägen! Har så grymt mkt papper överallt känns det som och jaa! hehe inte bra alls. har pärmar också i överflöd känns det som! Men det är en hel del som ska till lockalen sen när det är bra där inne! Så jaa denna sommar kommer bara rinna iväg allt!

NEJ dags att bygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0