Beställt lite sommar!

Suttit på nellys hemsida och hittat lite fina klänningar! Beställde hem 2styckna nu nyss! Hoppas de sitter bra! hihi alltid kul att beställa som sagt! Betalade med kortet direkt så förhoppningsvis kommer packetet direkt till dörren om någon dag! UNDERBART JU! hahah Hålla tummarna!


Jaa får se hur dessa klänningar kommer passa mig! Annars är det ju enkelt att skicka tillbaka som är tur då! hehe

idag har jag och emil tagit det lugnt! direkt när vi vakna tog vi en morgon promenad på ca 40min. Känndes riktigt skönt. + så har jag vart och solat i solariet över gatan! hehe kändes nödvändigt! Är lite röd i ansiktet nu!

Nu på kvällningen har jag bakat muffins med kesella i så emil kan äta de! De är nyttigare än vanliga muffins så! hehe Var riktigt goda, lika såå smeten med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0