Vad ska hända idag? Någotspännande? jaaa alltid (A)



Yes! Nu har jag köpt hårfärg! hehe Vart en ljusbrun men skulle nog igentligen ha köpt en lite ljusare "mörkblond" för den är nog mer som min egna hårfärg (=
Men nu vart det en lite brunare ;) hihi Får se när jag vågar slänga i den ;) Kanske skulle ha köpt 2 kartonger :O hehe har ju ganska så långt och mkt hår  :O Attans.. ajaa annars så får jag skicka emil till att köpa en till ;)

Emil skulle gå och handla! Jag stanna kvar hemma! Men sen ringer han och säger att han ar glömt plånboken! haha pucko! så jag var tvungen att gå dit med plånboken och så hittadejag ju hårfärg ;) Hoppas hoppas (A)


Okey! Ska kanske följa med mamma och träna nu snart! Vi får se XD hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0