Ojdå!

Hejsan hejsan!!!!

Nu snart så blir det att hämta bilen! Han har hittat på felet och det är någon låda tyP fattar inte och är inte så insatt. Någon låda som styr elektroniken! Så en dyr sak äre. tråkigt tråkigt och kommer att ruienera mig :O Den ska in igen nästa helg men jag får ha den hemma för det är inte farligt om jag åker med den men jag ska inta åka några långvänder med den!

Kollar på tv så as kul XD haha Kollar på tv! Kunskapskanalen ;) Det är Sex och sånt! haha Massa skartt XD Kan jag lova ;)


Kommentarer
Postat av: Cassi

hehe aa hon ska på möta på måndag så hon kommer på söndag och sover kvar :)

2011-01-16 @ 18:43:05
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0