Nyår!!!!

Jag var lila detta nyår ;) hihi

Emelie får stå för bilden hemma hos Fillan! vartju inge bilder alls tagna så japp 1!


Hemma hos Emma. vart det soffmys och spela spel! hahah jag satt mäst och skratta åt emma oxch emil som höll på att mörda varandra med skrik och ord XD hahah fast det gick bättre när de var i samma lag och skulle samspela XD haha Lilla sjuklingen emma låg nerbäddad i soffan =D hihi


12 slaget! (00.00) 2011

Philp och Emma =D
Trevligt och fullt folk vi träffa på ute ;) Amanda och co... tvinga med mig in i deras lägenhet på fest! hahaha Emil smet med Emma och philip upp till deras lägenhet så jag hamna där inne en vända jag! (-det ärjju du som jobbar på Åhléns! Jag handlar smink av dig gämt!) hahaha trevligt och roligt och  fullt folk XD haha alla var nog mer eller mindre as packade XD



som sagt! Lite bilder vart det ;) hahah Är inte van att ha kamera eftersom jag har vart utan en i typ 1månad? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0