Undra när man ska inviga de nya träningskläderna?



!!!!!! Bra fråga.

Nyss så var pappa här på besök! Han ville se va det var för lampa som blinkade! Så kanske han skulle höra av sig till någon och hörava felet och vad man skagöra åt det! Dryga biljävlar! Pratade även med mamma och anders idag. Dom hade det varmt och skönt iaf!

Bjöd på kaffe till pappa (han köpte med sig en påse med gevalia) snällis pappa (= Men först så fattade jag inte va det var för fel på kaffebryggaren! Det kom alldrig nått vilken jävla knapp jag hade den på...

Tills det slog mig att jag inte hade haft i nå vatten! hehe ops.

Men det vart kafef tillsist och så åt vi semla, alltid lika gåttit (A)


Tror jag är kungpå att göra pankaker! hehe de vart så goda och hade inte sönder en ända pankaka! wieeee

<----- Mina pankakor som jag gjorde förra vändan vart ju inge lykade eller va tycks?


Sen kanske det är dags att gå och träna igen? eller gå till simhallen (inte lika långt att gå) hehe  och ta några vänder ;)

Jag gillar denna bild! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0