Tralla laaaaa..... ROSA!

Yes! eller jaa? vet ite igentligen "/ hehe Har vart upp på stan! Möte upp emil där och så var vi till intersport och fick med mig ett par snygga träningsbyxer och en träningslinne 500:- byxorna och 350:- för linnet (men var ett paketpris så fick med linne för 50 kr så vart alltså 550:- tyckte jag gjorde en bra deal) hehe De är gråa och blåa på rumpan ;) Man måste fan ha string till dessa thaita byxer för annars så syns troserna vilket inte jag tycker är så snyggt (A) Kanske ska visa er mina nya sportkläder ;)

Jag och mitt nya färgade och långa hår ;) love it!

En ljusrosa tröja vart det idag! Synd att jag är så blek men den får bli bra för den är så söt (A) En söt rosett nertill ;) hehe

Mitt hår är mörkare än vad det vart på bild! Så orättvis bild XD

Kommentarer
Postat av: emma

Så fin i håret snyggo :D

2011-02-04 @ 19:32:08
Postat av: Emmis

Svar Emma; tack gummsan (A) <3

2011-02-04 @ 19:46:53
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Bella

Ååå vad snygga kläder du har jag ärver gärna lite kläder :-D <33

2011-02-04 @ 20:45:03
URL: http://bellazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0