Jag ska då fan inte ha bil?

Nu under den senaste tiden har jag bara haft otur med bilar! Min egna som har jävlats och inte lyssnat ett dug på mig! Sen nu när mamma och anders är i Thailand och jag får låna deras bil och ska besikta den på torsdag och när jag åkte från jobbet så började en lampa lysa? hittade ingen instruktions bok men hittade ett häfte där det står vad den lampan betyder, nått med avgaserna! Kommer inte exakt ihåg vad det står! Och kan inte ringa till mamma och anders eftersom klockan är lite efter 3 på natten där? Emil ska följa med ut i bilen och kika och så får han ringa sin far och höra vad det kan betyda!!! JAG HATAR BILAR! Jag ska skaffa en häst? eller börja cykla? men då lär snön försvinna!!!! Och mamma och anders bil är ju inte äns gammal! Första gången den ska på besiktning nu på torsdag.. suck.

Det är en sådan bil VW passat! -biljävel!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0