Idag har det hänt grejjer! Syster är iaf i Ludvika!


Japp.. Måste ju även berätta om min dag nu när jag vart så dållig på att uppdatera!
Har tagit det lugnt på morgonen, duschade i en lång och varm dusch. fixa mig och så! Sen vart det upp på stan för en snabbkikning... Sen hemma så kom cassi och pappa på besök efter att pappa hämta henne på stationen! Så vi åt en varsin semla och såg nöjda ut! hehe

Sen åkte vi och lämna mamma och anders volvo, eftersom de kommer hem ikväll så tänkte jag att de behöver nog bilen imorgon! handla och massa sånt! och så skickade jag tillbaka örhänget som jag beställde från cocoo... och så  beställde jag delar från en hemsida och ska plocka ihop mina egna örhängen (hade ju ett sånt företag som UF) så ska göra mina egna örhängen nu! Trött på att det aldrig blir somman tror! hehe Men kommer bli så nöjd när de är klara! wieee

Sen mot kvällningen så har jag och emil bara hållt på med garderoben och den är inte klar än! känns som om den aldrig kommer bli klar! Attans lixom!

vafan har min cam fått för ränder? humm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0