Resten av helgen!

juldagen vart det att fira jul i gubbo med mormor och morfar, sara och små flickorna och självklart mamma och anders! Var mysigt! Men vi kom precis när jerry och hans kompis bärde ut deras soffa för att ställa in en annan! hehe SÅ vart ingenstanns att sitta men den som tyckte det var jobbigt och konstigt att soffan försvann var ju då Gizzmo! haha knas hunden... hon vart helt förstörd av att hennes favvo platts bara försvann.


direkt när en ny del kom på platts av soffan så tog gizzmo första chansen och hoppa upp och la sig! ojoj hur skulle denna hund klara sig utan en soffa?

så kom nästa del så skulle hon promt hoppa över till den innan de han hacka i hop den... (denna hund kan alltid göra en glad)

Monster katten emil som är så jävla stor! han är enorm men syns inte på bilden men han väger iaf mer än vår hund Disela!


Kom hem strax efter 3 så åkte jag och hämta jennifer och vi börja fixa oss i våra zippereller! hehe ziperell mys ;) så kom johanna också och fixa sig och gud va vi har haft kul... skratta som en tok om att "tejpa brösten!" hahahahha ja herregud! men vi löste allt tillslut! drack drinkar och shotta så vi var ju kalas när vi kom på förfesten! hehe Sen folkan där jag träffa på hela familjen! ja riktigt roligt men attans så trångt...


Bilder kommer sen! har inte hittat kamerasladden.. den bara försvinner hela tiden. nu när jag har en fungerande kamera vet jag inte vart sladden eller laddaren är! bra emmis......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0