Använda benen istället för bilen!

Imorse var jag grymt duktig! Jag klädde på mig som en dåre! Och gick ner till stan! Kollade inte äns på bilen! haha lämnade bilnycklarna i lägenheten så jag inte skulle ångra mig när jag kom ut! hehe



Klädde mig så mysigt! Har annan tröja under så denna drog jag bara över för att inte frysa sen stickade sockor och mina varma uggs! Vinterjacka, halsduk, mössa och vantar! Gud va jag kännde mig duktig av att gå! hehe

Så bör jag skor när jag kom till in i affären. och av med sockorna! Så yey så :)

skum färg min gröna linne fick! Det ser blått ut men ice, det är grönt  så låt inte ögat lura er ;)


Igår kväll drog jag till gymmet och var hurtig!
sprang på springbandet i ca 30 min och kände mig ganska så slut men det gick jävligt bra iaf! Sen körde jag maskiner. ben och mage! har lite träningsverk i benen och fan va träningsverk jag har i magen! Sen strächa jag as hårt så! hehe

Mina taitha träningsbyxor är för stora? värsta slappa så inte så jävla snyggt? hehe Men men... När jag är glad då älskar jag att äta mat (eller okey, låter överdrivet, är jag glad då äter jag iaf) känner jag mig lite deppig eller nere så glömmer jag att äta! Försöker iaf äta 1 riktigt mål om dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0