Då var den lilla röda räsern BORTA!

Ganska så bra gjort! haha

Var till Avesta idag och "praktisera" på smycka butiken där. Håller ju på att lär mig så jag kan lite nu när jag öppnar om 1 månad! hii

IAF! Telen ringde och det var en tjej som bodde i avesta som ville se på bilen och det passade ju väldigt bra eftersom jag ändå var i avesta? haha Så kvart i 3 bestämde vi möte på parkeringen där jag hade parkerat (min beskrivning, -ööö den stora parkeringen vid elgiganten?) tur så viste ju dom vart det var allt! hiih

Så hon bestämde sig för att köpa bilen så då fick jag ringa till pappa som fick åka och hämta papprerna hemma hos mamma och sen åka till avesta för att skriva över bilen på henne och så jag fick mina pengar! SÅ snällaste pappa kom och hämtade mig i avesta och min bil fick bli kvar!

Hur ska jag kunna sova utan min bil? kommer vara så orolig över min lilla pärla (A) <3


Den lilla röda!!!! Men nu är han någon annas ägodel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0