Valborg

Idag är det då sista april i dag då! eheee VALBORG som det kallas...

Har inte hänt så mkt idag! Tagit det lugnt och fick en härlig sovmorgon Har träningsvärk i hela kroppen! Rumpan mäst och bröste..... Sen drog jag och emil in till stan och gick på mammas affär men hon var ledig idag! Så vi var där och pratate med en personlig tränare så! Emil var glad! Sen drog han och träna så nu sitter jag i vår lägenhet på stan och väntar på att han ska bli klar så vi kan åka till sörvik igen!

Klippte och borstade disse imorse med!

SER NI SPRICKAN RAKT ÖVER? åhåå stackars min tele är lite trasig! Får se om jag ska beställa ett nytt bakskal men det kostar dock 600 nått! Väntar ju på att mitt Gucci ska ska komma så kan ju köpa sen när jag tröttnat på gucci skalet! heeh lär tänka smart

Och mitt lila  Bumber skal! Eller va fan det var nu det hette! hehe Riktigt mysig färg (ser dock lite blå ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0