Svälja tungpercingen! Inte så smart va?

Humm! hemkommer från jobbet för en stund sen! Ätit lite pizza som emil köpt! Så tog lite rester! hehe Mitt i en tugga så känner jag att det sticks i mun! hehe jahapp. Då svalde jag tungpersingkulan.. så lyklig jag blir på mig själv! Inte första gången jag sväljer nå sådant! hehe Knas som jag är.

Kuta runt som en yr höna efter en annan kula och hittade tillslut en kula som igentligen hör till navelsmycket men samma kula så passar bra! Men måste ha en ny blingbling kula!

Nu ska vi städa det sista här i lägenheten och sen överge den! hehe Eller aa jag kommertillbaka imorgon, sover här 1natt sen flyttar jag till mamma och sen till papap! Mys mys! Ska bli så bortskämd! Fast mamma hoppas ju på att kl 19.00 så ska det stå färdig mat på bordet! hahah aaa ska iaf försöka! hihi duktig ska jag vara! Fast får se om jag vågar bli kvar där när mamma åker till USA! En bra fråga det.. hehe

Sigge piggelin ska vi hämta upp innan vi åker till vansbro för han ska med dit! Trevligt!

Gått bra på jobbet

Denna film hyrde vi igår som vi kollar på nu medans vi städar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0