Mina 3 fobier!

Orkar inte gå och lägga mig igen och sova bort hela min lediga dag! Istället så ska jag skriva om mina fobier! hehe är lite knasig för min värsta fobi är nått som alla gör, då menar jag alla :O

1...........
Min värsta fobi är att gå på toa! haha Hatar att gå på toa hos andra människor, bara min egna toa duger att sitta på! och att "bajsa" skulle jag aldrig kunna säga att jag ska göra till ex, säga det till emil och så går jag in på toa och gör det! Under de snart 3år som jag och emil vart tillsammans och bott ihop i 1år så har jag aldrig sagt att nej nu måste jag bajs.... tycker det är så vidrigt, nej fyfan.... Varför måste man göra det? Skulle vara så mkt bättre om man inte behövde det XD haha min knasiga fobi!

2...........
Fett!.... skulle aldrig vilja bli tjock på något vis,, eller okey jag är nog fet i själen eftersom jag är så underbart go och snäll ;) jaja suck on that!  men om jag skulle bli "tjock" så vill jag att folk påpekar det så jag vet om det så jag inte blir ännu större! Jag har en helt okey hälsa, tränar (fast det ligger på hyllan för tillfället) och äter nyttig mat men händer att det slinker med nå onyttigt! men jag mår bra.. har ju min afel på mig själv som ex, mitt högra ben som är helt knas och sen om jag överanstränger mig blir jag att blöda näsblod pågrund av mitt höga blodtryck... haha halkade en aning utanför samtalsämne men ajaa.... haha vill aldrig bli tjock, en av mina värsta fobier.. vill ligga på den vikt jag ligger på, fast när jag träffa emil så vägde jag betydligt minde fast så sa det bara poff så gick jag upp av alls skit vi åt i början XD

3...........
Småkryp! Behövs det säga nå mer? de är så otrevliga och äkliga varelser som bara dyker upp vart som hällst! Usch.. festingar ex, va har de för nytta? SÅ äkliga och sätters ig och suger överallt.. själv är jag en magnet till sånna äkliga varelser. under en och samma dag hade jag 8 festingar som mamma och pappa fick plocka på mig! Dom bara älskar mig och veta fan varför :S När jag var liten så var jag väl väldigt vild och kunde inte sitta still, hade alltid sår i ansiktet! haha Var alltid på språng och kröp i alla buskar som fanns.. spindlar är häller inge trevliga.. usch usch..... Fast är nog mäst rädd för ormar än för en liten spindel för en spindet kan man trampa på så dör den, men en orm kan bita en och då göre nog ont! usch....

Förra sommaren i leksand! Jag och ida klättrade ;) Jag till vänster och Ida till höger ;) Lär väl skryta! Jag kom högst upp först av oss ;) haha Var roligt.. Var ju så envis så hade inte klarat av om jag hade gett upp.... bra att heta Emelinda och vara så jävla envis ;) wieeee!

Kommentarer
Postat av: Cassi

vilken tur det då :D hihiih

2010-09-10 @ 12:23:33
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

hörru du glömde en fobi :o

FÖTTER ! HAHAHA

2010-09-10 @ 12:32:23
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

ja vilken jäkla tur att du har mig asså ;)

2010-09-10 @ 14:44:56
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0