6dagar kvar! What's going to happend?

Bildbomb..........aktaaaaaaaa


Nu är jag helt klar och börjar nu jobba om ett tag (= Ska vara på stan om 40min och träffa chefen min och prata lite med henne sen börjar mitt jobbpass kl 13.00 och så slutar jag 19.05! Så skönt pass, inte för långt och inte för kort :P Ska plocka med mig en matlåda också ;) Emil och jag gjorde ett riktigt storkok igår! haha Så kan man ju alltid hoppas på att det står mat framme när jag kommer hem från jobbet (drömma går alltid) hehe Nu är det 6dagar kvar till min 19års dag! Lycko mig!

Kommentarer
Postat av: Cassi

yeah ska du festa då eller? ;) haha

2010-09-07 @ 18:04:32
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0