Poff * FREDAG idag!

Hallo! Tröttis men sov till typ en 10 eller så vare till 11! humm Ajaa skönt vare och har sovit som en stock hela långa natten (A) Vaknade och tog mig en lång å varm skön dusch (A) mys! Nu har jag tänt ett doftljus och driker as gått te och så har jag diskat så mina händer är som ihopskrynkla apelsiner! hehe

Medans jag diskar så dundrar högtalarna på för fullt ;) hihi


Men mitt spotify kronglar så japp fick bli youtube! hatar när saker på datorn krånglar för på den delen är jag inte alls teknisk på som jag är på ex teveaparater! hehe! Knas knas.. Nu r jag as varm av min kopp te! mmmm

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-10-08 @ 13:43:50
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0