Ny mobil skulle inte sitta fel!

Är bra sugen på att köpa en ny tele! haha Såg den här rosa i blge och tuckte den var så grymt jävla cool! hahaha Värsta skarpa färgen! Och ett + är att den är inte så överdrivet dyr! Som mina andra telefoner som har kostat en hel del mer inte alls är så bra som man trodde! Skulle nästan kunna köpa 4st sånna här telefoner och komma upp i samma sumjam som min nuvarande telefon kosta som jag köpte för lite mer än 1 år sen! illa.... haha INTRESSANT?

 

Idag har jag vart en duktig tjej ;) Tvättat en hel del! Fast mkt finna det kvar! Buhuu... Var förbi vid ungdomsmotagningen, så klart TILLFÄLLET STÄNGT 29/10..... suck. Vart en kort vända på stan också men vart inte att köpa med nått hem! duktig som jag är ;)

 

MEn funderar starkt på att gå över gatan och in på solariet och ta en solstund! hehe

Kommentarer
Postat av: nadja

jo men precis. tänk dig själv när vi precis flyttat in och man de första man gör är att gå till kylen med glaset och så fanns det inget "fack" där haha.

2010-10-29 @ 16:13:55
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0