Jag suger på Svenska!

Jag är nikelalegiker! (heter det så?) hehe japp! Det är nog det ända som jag är alergisk för, nikel.. klarar inte av att ha det i öronen, tungan har jag inte vågat testa i så det ska jag inte göra! Naveln blir på en gång om jag har ett smyka med nikel i, och ibland av vissa byxor vid knappen (där man knäpper buxorna, förstår ni?) det är as jobbigt för det blir att klia som fan och så får jag utslag... iaf på byxknappen så har jag ju ett litet knep, måla på ett genomskinligt nagelack så gåre fint ;) haha Iaf så ska jag försöka komma dit jag är på väg! Nu när vi var på krysningen så hade jag ingenstanns att ha min plåt plånbock så hade den i bhen och jag vart röd och kliar och utslag! så jobbigt för alla vet att om jag har ett sår eller en skorv så kliar jag sönder det totalt! hihi Det har kliat hela dagen så direkt när jag kom hemm så tog jag av mig bhn för det kli! ahha intressant va? Men tycker synd om alla som är alergiska mot så mkt! Kan inte vara kul :( huuh



Ocean's Eleven!
Den filmen går ikväll så blir att kika på den ;) hihi Får se om jag kommer kunna orka hålla ögonen öppna! Har ju iaf tagit mig en powernap men är fortfarande grymt trött!

Brad Pitt! mummmssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0