VILL HEM TILL MIN SÄNG^^

Helt slut i ögonen, skulle kunna somna på jobbet känns det som XD Gick upp halv 10 och börjar 10, så lite stressigt vart det jaa ;) haha men men... så snyggis orkade jag inte vara... haha

I går kväll var allt trevlig ;) Direkt efter jobbet på Åhléns så åkte jag hem till pappa och anna för att äta, eller först var jag tvungen att åka hem och byta skor till foppa toffler ;) så as ont jag hade i fötterna^^ hehe ajaa ;) As god mat iaf sen träffa Linnea på donken för att äta glass ;) mumms va gått det var och massa snack vart det, alltid trevligt när man inte träffats och pratat på länge, då finns det sjukt mkt att prata om ;) haha lovly

Sen åkte vi ut och träffa mamma och anders, vart en hel del prat där ;) hah sen hämtade vi upp linneas mamma som var lite på lyset och så åkte vi på en raggarunda och kikade på alla fulla fjortisar som sprang runt och hönsa sig^^ hehe japp... småttingar ;)

Gammal bild på Linnea och mig =D Bilden är från sommaren 07 ;) känns som år och dar sen, 3 hela år.. ojj ojj tiden går fort och absolut inget slår sommaren 07, absolut den bästa XD




1990.13.09 Jag har kommit på verför jag älskar att shoppa på kupolen ;) haha haha det byggdes ju för fan på min födelsedag =D haha härligt ;) synd att det byggdes 1990 och inte 1991... haha ajaa men men ;)


hahah coolt eller ;) jag är så freän..fast nu kände jag mig grymt töntig som skrev så. ajaa snart fyller man ju 19 så bäst att tönta rejält innan det ;) eller?

Snart fyller syster 20 år, VA ska jag köpa till henne? Förslag? haha

Kommentarer
Postat av: Jannica

Har en "Veckans BLOGG" tävling på min blogg . Var med vetja :D Den som vinner länkar jag till i en vecka ..

2010-06-12 @ 13:29:16
URL: http://fashionjannica.blogg.se/
Postat av: linnea

kul kväll sockersötis =)

2010-06-13 @ 18:41:43
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0