Ego pix^^

Massa EGO pix typ! Men kan ju inte påpeka att man är så snygg ;) haha






Studsa studsmatta, cykla på en enhjuling (inte min grej längre) och stå på händerna ;) Det har jag vart profs på XD haha Iaf förut när vi alltid tävla på vem som kunde stå längst hemma i Gonäs med de bästa vännerna ;) Mamma och pappa fick kolla vem som vann XD haha Testade också cykla på enhjuling men det var jag inte bra på längre! Är nog lite för feg för sånt nu för tiden! Ångrar fan att jag slutade på minicirkus! Tyckte det var kanon kul att få göra volter och gå på klot och massa sånt! Kan bara göre en volt nu, en hand volt men den är nog inte så snygg som den en gång har vart! haha Jag rev mig som fan på innelåret av enhjulingen! AJJJ Emil cyklade på som fan och var as duktig, även Nina =D haha


Och så kom farmor Vivi-anne och lilla Bonnie på besök ;) hahah Så mysig hund =D Hon ska komma hit senare idag och då ska vi vara lite hundvakt :) Det är nått jag skulle vilja ha! En hund.. En buldog eller pitbul! Så söta, Den ka vara så uppfostrad och lydig! Hatar hundar som inte lyssnar på sin matte eller så.. Eller hatar gör jag inte med det är så mkt roligare med lydiga hundar =D Kanske ska skaffa en? fast antagligen om flera år... Tycker synd om den ska få vara ensamma så mkt :(


Älskar hundar de är nog de bästa djur som finns =D Gosiga och det går att göra så mkt med de! Lära de allt =D Gå på agility och massa sånt ;) Gick ett tag på det med min mammas vove Disela! Så gosigt och kul^^


Men nu så ska Emil ha datorn så får väl sätta mig på min lilla dator (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0