super mästaren på att måla ;)

Kan inte säga annat ;) haha jag och emil har vart och hjälpt mamma nu med att måla i de nya huset (= Högt i tak som det är så fick vi stå på stegar och massa sånt! Men jag höll mig vid de stora fönstrerna där jag hade svårt med att nå! haha inte bra ;) Men men det var kul och så ;)

Tidigare idag så har jag vart och jobbat på Lilla Ängel (= Sen direkt när jag stängde så var det att åka ut till våghalsern där bygget är ;) Efter vi målat klart så vart det att åka och käka subway ;) hihi mumms, men ville hälldre ha en räksallad eller så :( men men....

En del av den maffiga kåken ;)




Jag är nog en riktigt kladdgroda! Min hand, helt nersölad och ändå så är det typ i början (bilden alltså) men jagja, och har inte vågat kikat i håret än, är säkert helt vit i huve :O hehe usch.. inte snyggt^^ Hoppas färgen från händerna kommer gå bort! Ska ju jobba på Åhléns imorgon. 09.00-18.00 hehe HOPPAs kan ju inte visa mina händer om de ser ut som de gör nu XD opps.... ajaa


Nej nu ska jag skruppa händerna och sen krypa ner i sängen och sova ;) Natti <3<3

sov så gått alla ;)

Kommentarer
Postat av: sara

nemen oj! ska ni flytta iväg igen!? ni renoverade väl nyss huset ni har nu? :):) men vad kul isf :D

2010-06-10 @ 23:08:57
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0