Sommar <3

love love love love <3
Just nu sitter jag i mina nya jeans shorts och min nya söta bekini top ;) mumms va? ;) haha Vart att sova ganska så länge, känns som evigheter sen jag fick sova ut på mårnarna :O det har antagligen vart skola, varje vardag och sen jobb på helgerna men nu får jag sova =D wieee så bäst att utnyttja det ;) Och så har jag tänkt mig att ringa sara nu snart och höra ifall hon vill iväg till blge ;) hihi Hoppas <3

nu så ska jag ta mig en recovery drink av emil, är så hungrig och hittar inge gått att äta (A)

På bilden, nya shortsen och bekinin ;)
Står as konstigs så mina reben på vänstrasidan ser ju hellt werd ut^^ humm.. aja haha ;) så sött

Min tatto kikar lite smått upp ;) snyggt! Vill bygga på den mer, så den går upp lite på sidan av magen och även lite lite neråt också (= haha men inte alls för mkt för jag tycker det är viktigt att man ska kunna dölja sina tattos... =D Sen ser man lilla navelpercins som jag har haft i alla tiders evigheter (känns som så) börjar ju bli gammal nu^^ huhu fyller 19år nu om 3månader :O men kan fylla till 20 sen vill jag bara frysa tiden (A)

Nej nu lär jag hoppa i uschen och frächa upp mig ;) hörs senare =D <3

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi så skönt :D jag med:D

2010-06-08 @ 13:26:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0