Midsommar i Vansbro (=

Mysigt mysigt! Jag och Emil var nyss ner en vända för att kolla när de fixa midsommar stången (= Vart lite studsmatta och massa tok på vägen! Och attans mygg och myror som attakerar en :O Men men jag är inte bitter (= Och så har jag precis ätit makaroner och korv! Fick i min någon korvskiva så härligt för mig  =D Så nu kommer jag vara pigg och glad och orka med alla lekar som vi ska göra snart :) wieee så kul! Vi kommer vinna ;)








Men nu så ska jag och Emil kika klart på en fim som vi börja se på för ett tag sen (= Handlar om utomtgjordingar XD haha Kan inte påpeka att de är snygga! Ser förjävliga ut men ungen är så liten och ganska så söt =D


Sen blir det lekar och jag lovar att jag kommer spöa alla i bomled på de där lekarna ;) Är ju bäst på att leka =D haha Ha det kanon bra alla ;)


KUL! NU BÖRJA DET REGNA^^ FUCK ALLTSÅ... HATAR den svenska sommaren blir fan att åka utomlands när jag jobbat klart!

Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Fin du var i håret! :)

2010-06-26 @ 22:10:46
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0