Inget att gå upp till?

Vad ska man då göra? skolan är slut och jag kommer aldrig mer behöva sätta min fot där, men vad ska jag göra hemma? XD Gick upp tidigt för att först skjussa emil sen så tänkte jag tvätta men nu när jag var ner så ser jag att det hänger fullt av kläder så väntar lite med att börja.. har ju hela långa dagarna på mig nu ju XD haha

Så är så himla trött så jag ska nog lägga mig och sova ett litet tag (A) Somnade as sent, kunde inte sova så jag och emil bara toka runt och mobba varandra XD haha kan behövas ;)

En till bild från studenten skulle ju inte skada ;) haha

Godnatt alla gosia ;) <3

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jag hade en toppendag:D hoppas du också hade det :D

2010-06-07 @ 15:05:13
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi så skönt :D

2010-06-08 @ 00:04:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0